God jul eller Årets julkort 2015

Dan före dopparedan… Det var en minst sagt förväntansfull liten grabb som gick och lade sig ikväll. Imorgon är det julafton, hur svårt det än är att tro det när man tittar ut. Regn, blåst och 5-10 plusgrader. Ungefär som en typisk svensk sommar…! Men snöbrist till trots, jag vill, å min familjs vägnar, önska er alla en riktigt god jul! Så här blev årets julkort som gick ut till släkt och vänner!

julkort2015

Årets julkortsfotografering gick väldigt bra. Så bra att jag inte kunde bestämma mig för en enda bild, utan tog med fyra! Med pepparkaksmuta så skötte sig Nova väldigt bra också. Det var tomteluvan vi var osams om, men lyckades fånga nån enstaka bild med luvan på i alla fall 🙂

Nu tar jag julledigt härifrån! Vi får se om vi hörs imorgon, om en vecka eller nästa år! Go jul!

Ps. Jag har äntligen fått färdigt Olivers 4-årsinlägg också. Jag lade det dock på den rätta dagen, 16 december. Ni kan läsa det här.

Kommentera

