Novas fotobok för 2014

Idag kom Novas fotobok för hennes första månader i livet. Har suttit oräkneliga timmar framför datorn för att få klart den, och när man är så petig och sån perfektionist som jag så tar det sin tid. Att hitta en ojämn marginal eller ännu värre ett textfel i den färdiga boken får mig att gräma mig sömnlös mer eller mindre =P Men efter en noggrann korrektur innan jag skickade in den tror jag att jag rättat alla fel.

image

image

Tanken är ju att göra en fotobok per år och barn, så jag hann knappt avsluta denna förrän jag påbörjade Olivers fotobok för 2015.
Att göra varsin fotobok till dem tar och kommer ta massor av tid, men resultatet blir verkligen kanonbra och är så värt det! I en sån här ryms ju så många fler bilder än om jag skulle framkalla och sätta in i album. Det blir ju även en bok som våra barn kommer ha för resten av livet. De kan till och med sitta och visa sina barn, barnbarn hur det såg ut och va när de var små och växte upp… 🙂

Kommentera

