Ha den äran till mig!

image

Ja grattis på födelsedagen till mig! 🙂
Dock är det inte så mycket att fira längre tycker jag, men firats har det gjort lite grann idag ändå.
Johan och Oliver kom in med frukost på sängen till tonerna av lite skönsång. Dock fick Oliver rampfeber så det var bara Johan som fick stå för den. Att äta frukosten i sängen gav vi dock upp så fort vi lyft upp Nova från sin säng till vår, så vi fick äta i köket.

Sedan har hela dagen gått åt till att städa huset inför lite födelsedagsfika med Johans familj.

Presenter har jag fått lite med. Av älsklingen fick jag en Garmin VivoSmart som jag önskat mig, syns lite på bilden ovan. Ska bli intressant att se min sömn med den 🙂
Av Johans familj fick jag ett presentkort på Ciluette Spa, ska bli skönt att ta någon dag 🙂

Avslutar med en bild (eller två) på barnen som är rätt trötta efter massa stoj som slappar lite i soffan med plattan.

image

image

Imorgon är det ny vecka och dags att sätta sig och jobba igen. Johan kommer vara hemma och ta hand om barnen.

Kommentera

