Loppisfynd

Igår fredag drog Johan till Prag med killkompisar så då flydde jag hemmet och tog med barnen hem till mamma/mormor över helgen. Pappa är bortrest även han så mormor har ingen konkurrens om barnens uppmärksamhet direkt 😉
Passande nog var det en barnklädesloppis i kyrkan idag som jag just varit borta en sväng på. Älskar när man gör riktiga fynd, speciellt till barnen då de ändå växer ur, sliter ut eller har sönder kläder och leksaker så fort ändå. Idag fyndade jag bland annat en overall (20 kr), ett par gummistövlar (20 kr) och ett par vinterkängor (30 kr) till Nova. Även ett par arbetsshorts (40 kr), skjorta (10 kr), sweatshirt (20 kr) och jeans (30 kr) till Oliver följde med hem. Bland annat. Men är så nöjd med de tre prylarna till Nova, precis vad jag behövde till henne! Mycket av det jag köpte idag var nästan nyskick på, ännu bättre! 🙂

image

I eftermiddag blir det besök i Värnamo hos Lina som jag inte träffat på…ööh…två år. Minst. Det ska bli kul! 🙂

Nu lite trädgårdslek medan Nova sover!

Kommentera

