21 Day Total Body Challenge

Nu är sötebrödsdagarna över! Jag har inte varit nyttig för fem öre i sommar och när det nu drog igång ännu en 21-dagars onlinechallenge med Herbalife så fanns det inga ursäkter. I måndags startade det, vilket innebär att jag är inne på dag tre. Det vill säga träningsvärk så jag knappt kan gå! Men, kan det göra fyra centimeter på midjan så som det gjorde i april så är det värt det! 🙂

Igår gick jag en barnvagnspowerwalk som tyvärr inte blivit av på alldeles för
länge, och därefter var det TUFFT att genomföra dagens pass, men jag gjorde det! 🙂

image

Jag återkommer om 19 dagar hur det gått! 🙂

Kommentera

