Novas 1-årskort

Det slog mig att jag har ju totalt missat att visa Novas ettårskort som vi tog strax efter hennes första födelsedag. Som jag nämnde efter fotograferingen så höll Nova på att få flera tänder precis då så hennes humör var väldigt påverkat. Istället för den glada tjej med bus i blick som vi är vana vid så var det fingrar i munnen och ledsna miner mest hela tiden. Vid ett tillfälle lyckades vi få henne på lite glatt humör och fotograf Jennifer Karlberg som tog bilderna lyckades fånga flera fina bilder på henne. Syskon- och familjebilderna blev inte riktigt vad vi hoppats på, men det är så det är… Vi får ta nya bilder vid ett senare tillfälle…eller nåt.

Klicka på bilderna för att se större.

Fotograf: Jennifer Karlberg

Jag erkänner, bilden på Oliver och Nova på gunghästen är fejk… Den bilden är två bilder photoshoppade till en… Bild nummer fyra från vänster (övre raden) blev den bild vi framkallade och gav våra föräldrar. Och där har jag som ni ser retuscherat bort texten på lådan.

Så trots dåligt humör hos lilla fröken så fick vi flera riktigt fina bilder på vår lilla tjej! Duktig fotograf med en ängels tålamod har vi att tacka för detta! 🙂

Kommentera

