Djurparken med Noomi

Efter ett par regniga dagar har jag blivit lite rastlös och fått lite dåligt samvete mot Oliver som jag känner inte blivit så prioriterad det sista. Har det väl varit uppehåll har det varit fokus på att bygga altan, och även om han har kul ihop med pappa i trädgården och i sin sandlåda så ville jag gärna komma iväg för att göra något skoj för hans skull. Idag blev det ett besök på djurparken ihop med hans gamla dagisbästis Noomi! 🙂

När de fick syn på varandra sprang de mot varandra och var sedan oskiljaktiga under hela besöket. Det var inte direkt fokus på att titta på djuren, utan det var lekparkerna som gällde. Två olika lekplatser plus ”inte-nudda-marken-parken” som var en riktig hit! Kameran hade jag givetvis med mig, men dessa två väldigt rörliga objekt var svåra att fånga på skarpa bilder idag. Några bilder fastnade de på i alla fall 😉

IMG_2892

IMG_2843 IMG_2945

IMG_2899

IMG_2926 IMG_2927

IMG_2948

IMG_2981

IMG_2956

IMG_2969

IMG_3016

IMG_3043

IMG_3048

Det har varit en intensiv helg då vi var på musikfestivalen Uport igår med sen kväll, ”tidig” morgon för mig och så djurparken på det idag. Så jag är lite seg i skallen idag, så det ska bli skönt att få bädda ner sig i sängen nu.

2015-08-01 20.31.25

Stiftelsen på scen på Uport 2015

Kommentera

