3 km avklarade

Det har varit riktigt fint väder idag, bättre än igår. Många moln men när solen kom fram var det riktigt varmt och skönt! Efter lite fusk med maten igår så känns det bra att nog ha kompenserar för det idag! I eftermiddags hjälpte jag till ute i trädgården och öste grus och körde skottkärra tills armarna värkte och efter kvällsmaten gav jag mig ut på årets andra löparrunda. Klockan var nästan åtta när jag kom ut, och löpartajts och kortärmad tunn tröja var precis lagom och det var så skönt ute! Den här gången hängde RunKeeper med hela varvet. Jag sprang samma runda som sist och är faktiskt helt nöjd med resultatet.

image

Löparrunda midsommardagen klockan åtta på kvällen.

Nu vill jag ju komma upp i längre distans, men man måste ju börja nånstans! 🙂 Hemma igen blev det 21 Day Legs & Booty challenge-pass i hobbyrummet. Sen var jag helt färdig vill jag lova. Funderade först på att sova på golvet i hobbyrummet men kom upp till slut och kunde både duscha och komma upp till sängen. Tur det 😉

PS. Ja, detta var helt och hållet ett skrytinlägg! ;D

Kommentera

