Som en karaktär i Game of Thrones

Ja jag känner mig lite som allt fler karaktärer i serien Game of Thrones. Det vill säga död (badadisch). Det var säsongsavslutning ikväll, med bittert avslut, som vanligt.
Denna tredje bikini challenge tar ju nästintill kål på mig… Den allra värsta träningsvärken är över som kommer efter de två-tre första passen, och jag kan numera gå upp och ner från källaren utan dödsångest, men det är sjukt tuffa pass nu alltså. Men när jag tänker på vilken läcker rumpa jag kommer få så är det bara att kämpa på! Haha! Focus on the target! 😉
Testade att köra plankan ikväll efter passet. Det gick bra 🙂

image

Har varit dålig uppdatering här annars. Det som hänt är mest vardag. Oliver har numera sommarlov från dagis och börjar på ny avdelning till hösten. När Nova skolas in återstår att se.

Vi var hemma hos mina föräldrar i helgen och träffade alla, det var kul! 🙂 Oliver fick leka med alla kusinerna i trädgården. Det  var tydligen så roligt att gå in till toaletten hanns inte med, för plötsligt ser vi en naken rumpa mitt på gräsmattan och där stod Oliver och kissade!! 😂😂😂 Har inga bilder på detta men väl några andra från helgen.

image

image

image

image

image

Nä, om man skulle försöka resa sig från hobbyrumsgolvet och gå och duscha kanske?

Kommentera

