Ur bröllopshäftet; fem år senare…

Skulle haft med detta i inlägget i fredags, men glömde dels av det, och så blev det ju långt nog ändå. Lagom till vår femåriga bröllopsdag så hämtade jag upp ett exemplar av vårt bröllopshäfte, just för att jag visste en fråga vi svarat på då för fem år sedan. Nämligen vad vi trodde om framtiden, fem år framåt i tiden. Det var ganska kul att läsa svaren på de andra frågorna vi fått då också. Jag hade till exempel svarat att jag brukade gå och lägga mig mellan 23-01 och helst sov till klockan tio på morgonen. Eller ja, förmiddagen skulle jag vilja säga nu! 😉
Men som sagt, anledningen att jag tog fram ”intervjun”. Frågan ”om fem år så…” svarade vi så här.
Jag:

image

Johan:

image

Vi kan sammanfatta det som att jag är bättre på att förutspå framtiden! 😉 Mitt stämmer ju väldigt bra. Johan står fast vid sina max två barn så det stämmer ju också i och för sig.

Kul att läsa vad man tänkt och spekulerat för fem år sedan, om fem år framåt 🙂 Att vi båda kunde tänka oss hus på Trandared till exempel. Var inte riktigt aktuellt när vi väl började titta på hus.

Idag firar vi åtta år tillsammans. I åtta år har vi hängt ihop utan att tröttna på varandra, och han kan fortfarande ge mig pirr i magen 🙂

Kommentera

