21 Day Bikini ABS challenge

Det har nu gått sex dagar av denna andra challenge jag deltar i, för en bättre bikinikropp 🙂 Denna gång är det ju mer fokus på magen, precis det jag behöver. Övningarna har gått bra hittills. Ligger och stånkar i hobbyrummet om kvällarna när barnen lagt sig, om jag inte lyckas träna nån gång under dagen. Jag har inte alls så mycket träningsvärk i magen som jag väntat mig dock. Antingen har jag lyckats träna upp magen lite under förra challengen eller så gör jag övningarna helt fel…? 😝

Till skillnad mot förra bootcampen så kör jag med Herbalifes återhämtningsshake Rebuild Strenght denna gången, en shake man tar direkt efter träning för att kroppen lättare ska återhämta sig och kunna bygga upp muskler. Får se om det ger ytterligare resultat sen när jag gör ”slutscanningen” om två veckor 😉 Jag har under den här veckan sett lite mer resultat på vågen redan, men måttbandet ska jag vänta med tills challengen är över! 🙂

image

Bild från igår. Nova ser sugen ut på shaken med =P

Jag har faktiskt gått och blivit medlem i Herbalife nu så jag kan beställa mina egna produkter av dem. Det betyder även att jag har möjlighet att sälja, så vill du testa kan jag fixa… 😉 I torsdags fick jag mitt välkomstpaket skickat till mig, samtidigt som min första beställning kom.

image

Nu dags för min kvällsshake, sedan blir det sängen! Ska försöka ta mig ut på powerwalk imorgon när Oliver är på dagis!

Kommentera

