Lättväckt

Som jag nämnt tidigare så är vår lilla fröken oerhört lättväckt när hon sover på dagarna. Efter jag lämnat Oliver på dagis idag så gick jag ut på bvpw. Nova slog upp ögonen och vaknade till av följande:
* När jag gick från asfalt upp på grusväg (ej trottoar eller annan kant mellan)
* När vi passerade dagis med lekande barn
* Så fort en buss eller lastbil körde om/mötte oss
* Jag hostade till
* Jag hejjade på en bekant som vi mötte
* Jag körde upp för en trottoar
* Vi passerade tre äldre damer som pratade lågmält med varandra
* Fågelkvitter?!
* Jag stannade vagnen i garaget

De allra flesta gångerna slöt hon som tur var ögonen ganska omgående, men vid något tillfälle tog det några minuter innan hon somnade om. Dock passerade vi vid ett tillfälle två gubbar, ungefär femtio meter bort, som körde med en stensåg utan att hon reagerade…

image

Hemma igen sov hon till slut vidare i garaget och jag kunde köra ett styrkepass i hobbyrummet, och hann även ta en dusch innan hon vaknade. Känns skönt att i alla fall klarat av tre bvpw’s med träning efteråt, under denna veckan mellan de två Bikini Challenges. Imorgon drar 21 Day Bikini ABS bootcamp igång så då blir det lite striktare kost och träning varje dag igen.
Nu dags för BVC-besök!

image

Kommentera

