Starkare

Jag har tränat så svetten runnit varje dag i 14 dagar nu! Det är mer svett och träning än vad jag hade fått ihop hela det här året. Jag kan tyvärr inte säga att jag sett så mycket resultat på vågen ännu, men jag känner mig starkare och klarar träningspassen bättre. Jag haltar inte runt med konstant träningsvärk längre och får inte ångest av ordet armhävning.
Förra veckan gick jag BVPW (barnvagnspowerwalk) hela tre gånger. Får ju passa på när tillfälle ges (dvs Oliver är ”ur vägen” och vädret är fint). Blir nog inte lika många gånger denna vecka tyvärr.

Häromdagen fick vi i uppgift efter dagens #21daybikinibootcamp-pass att göra plankan och se hur länge vi klarade. Jag klarade med nöd och näppe en minut, då jag kände att svanken dippade. Idag testade jag mig själv igen. Jag är grymt stolt över resultatet!

image

Innan den här bootcampen är över ska jag klara två minuter. Minst.

2 thoughts on “Starkare

Kommentera

