Nova övningsgår

Igår började Nova för första gången att ta några små steg framåt när jag håller henne i händerna. Det tyckte hon var riktigt skoj! 🙂 Idag övade vi lite mer. Jag märkte att det underlättade för henne om jag lutade henne lite åt ena hållet så tyngden hamnade på ena foten, då lyfte hon fram den andra.
Som jag skrev i förra inlägget så tar gärna Oliver kort, så idag fick han fotografera just när Nova övningskör…jag menar övningsgick. Med passande tröjan på ;D

image

image

image

Foto x3: Oliver

Som sagt, kompositionen får han öva på 😉

One thought on “Nova övningsgår

  1. duktig tjej! 👏😍 (och Oliver som förevigat denna stund! 👏😍)
    bara en tidsfråga innan du får börja jaga bebis igen 😜

Kommentera

