Min lille fotograf!

Oliver har visat ett stort intresse för att ta kort själv med min lilla kamera (han hade säkert lånat systemkameran också om han fått =P) och kommer ofta och frågar efter kameran för att få ta kort på något. Flera gånger vill han ta kort på blommorna…? 🙂

image

Oliver fotograferar tulpanerna

Och så här blev kortet han tog just då!

image

Foto: Oliver

Jag kunde inte vara stoltare över hans nyfunna intresse! 😀
Några andra kort Oliver har tagit är dessa:

image

image

image

Dessa har han faktiskt lyckats få rätt bra skärpa på, de blir lätt rätt suddiga annars. Drillar honom nu i att hålla kameran still när han tar kort, komposition blir nästa steg, haha 😉

2 thoughts on “Min lille fotograf!

  1. haha visst är det roligt när de hittat objekt de tycker är fina och tar kort! man undrar lite vad som försiggår i deras små huvuden just i den stunden 😍
    på mitt minneskort i digitalkameran har jag upptäckt minst en miljon bilder på Medinas fötter i olika miljö (😂) samt mer eller mindre träffsäkra selfies 🙈
    roligt att visa dem när de blir stora! 💕

    • Haha eller hur. Här har jag visat några av hans bättre bilder, jag har ett gäng bilder på suddiga leksaker, suddiga trötta föräldrar och annat han funnit ”intressant” också. Kanske ska göra ett inlägg med dem med? 😜

Kommentera

