21 Day Bikini Challenge

I fredags fick jag se en bild på mig själv där jag såg gravid ut. Samma kväll såg jag på Facebook att City Wellness kör igång en 21 Day Bikini Challenge, idag tisdag. Jag anmälde mig och idag kör det alltså igång.
I 21 dagar ska jag följa det kost- och träningsschema som jag ska få av min coach Kicki, och förhoppningsvis ska det ge lite resultat. 21 dagar är inte länge, och vad som händer efter de här tre veckorna vet jag inte riktigt än. Jag som inte alls gillar att följa strikta dieter egentligen kommer ha svårt nog att klara dessa dagar, men jag ska verkligen försöka.
Jag har inte full koll på alla detaljer än (ska träffa min coach om nån timme), men det jag vet är att kosten kommer bestå av vanlig mat blandat med Herbalife-produkter och träningen är övningar jag gör själv hemma. Passar mig perfekt då det inte är så lätt att komma iväg till gym, träffar eller liknande.

Så nu kör vi! Update med vikt, mått och kanske bilder kommer senare. Om det här går vägen då vill säga… 😉
image

2 thoughts on “21 Day Bikini Challenge

Kommentera

