Våren runt hörnet & nytt bebismode

Nu känns det verkligen som våren är på väg. Idag har solen skinit från klarblå himmel hela dagen och det spås den göra hela veckan, underbart!
Jennifer hörde av sig igår och ville hitta på något och det blev att jag och barnen tog bussen till stan idag och vi möttes upp i Stadsparken. Där fick Oliver leka lite på lekplatsen, men också säga hej till pappa och farfar som jobbade precis bredvid med att lägga betonghällar vid nya orangeriet. Att titta på den lilla hjullastaren och grävmaskiner var bra mycket mer spännande än att gunga gungor! =P
En fika på Viskan blev det också och ett besök på Kappahl. Det härliga vårvädret fick mig att inse att en vår/sommarjacka behövdes till Nova när åkpåsen blir för varm.

image

Glad kille i väntan på bussen

image

image

image

image

image

image

Trött kille på bussen hem igen 😉

Jag är så nöjd med jackan jag köpte på Kappahl till Nova. Så söt. Köpte i strl 80 så hon kommer kunna ha den hela sommaren. Stor nu men det gör inte så mycket när hon ändå bara sitter i vagnen tänkte jag.

image

New in! Bild från kappahl.se

Jag köpte även en ny mössa till henne men hittar inte den på deras hemsida, men det är den leopardmönstrade som syns på bild här ovan.
Imorgon blir det dagis för Oliver och jag tänkte ta en powerwalk på morgonen och kommer sedan få tillbringa resten av dagen (eller veckan?) med att städa detta hus =/

One thought on “Våren runt hörnet & nytt bebismode

Kommentera

