Nyfriserad

Gjorde ett första försök att frisera min son själv. Tidigare har mamma/mormor skött det där, men eftersom det gått så bra att använda trimmer på Oliver så gav jag mig på det själv idag. Det var välbehövligt! Men surfplattan som underhållning så skötte han sig hur bra som helst och satt still medan jag körde över med maskinen. Kommer nog gå och klippa av hårstrån i en vecka som jag ser att jag/maskinen har missat, men får väl ge mig godkänt i alla fall!? 🙂

image

Före-bild

image

image

Och efter!

image

Idag blir det Leos Lekland ihop med Olivers ”gamla flamma” från hans förra dagis. Skickade bara ett meddelande till hennes mor på Facebook häromdagen och skrev att Oliver pratar ofta om att han saknar N (mitt hjärta går sönder varje gång…) och hux flux hade vi bestämt att vi skulle gå till Leos ihop idag! 🙂
Vi har inte nämnt själva N-delen till Oliver ifall nåt skulle gå fel idag, vi har bara sagt att vi ska åka och leka och åka rutschkana. N får bli en överraskning för vår Casanova 😉

One thought on “Nyfriserad

Kommentera

