Almanacka arrived

Idag tog jag på mig sport-bh och träningströja för första gången på väldigt länge. Men jag gav mig varken ut på powerwalk, löprunda eller gjorde nåt annat vanligt träningspass på gym. Nä, jag skottade snö! 😛
Igår var det töväder, blött och halt. Idag toksnöade det hela förmiddagen så vid tre gav jag mig ut för att skotta uppfarten innan Johan kom hem från jobbet. Jag hann inte klart, utan han fick hjälpa till när han kom hem. Men att få undan 15 cm blötsnö och en uppplogad vall utmed gatan tar sin tid. Och när man är klar har man fått en full body workout! :mrgreen: Kommer säkert kännas imorgon 😉 Nu snöar det igen så jag får säkert ett nytt träningspass imorgon. #Varförköpadyragymkortnärmankanskottagratis

Min almanacka kom igår förresten (men tömde inte brevlådan förrän idag). Min personliga almanacka som jag vann i en rimtävling. Beställde den för bara några dagar sedan och oj vad mycket de ändrat sedan jag beställde en sån här senast, för flera år sedan. Nu kunde jag lägga in födelsedagar (som dock blev i väldigt liten text), lägga in en egen bild på framsidan och välja en design till uppslagen med mera. Kul!

image

Almanacka med personlig profil 😉

image

Rosa färgtema! ;D

Imorgon är en dagisfri dag. Känns skönt att få ta det lite lugnt utan att behöva flänga fram och tillbaka. Oliver har börjat hosta en aning och blivit lite snorig så där väntar nog en förkylning. Ikväll har jag fått ont i halsen så kan hända att även jag åker på nåt. Som om jag inte redan har min beskärda del… 😒

Kommentera

