Granen står så grön och grann i stugan…

Förra året sa jag att jag ville ha en riktig gran. Det blev inte så. Men i år var det inget snack om saken, nu skulle vi äntligen ha en riktig julgran i huset! Pappa hade med sig en till Olivers kalas i söndags och nu idag tog vi upp den och klädde den. Oliver hjälpte till såklart, men han och jag behöver ta ett snack om hans syn på symmetri 😉 Jaja, när han tröttnade så kunde jag i lugn och ro eeeh…flytta lite på kulorna han hängt upp! =P

image

image  image

Har bara mobilbilder nu då kamerabatteriet dog innan jag hann föra över några till mobilen.

Nu blir det familjemys resten av kvällen och njuta av att Johan faktiskt inte ska åka och jobba imorgon utan har långledigt ända fram till 12 januari! 🙂 Om han inte behöver åka in och ploga snö nu då…

Kommentera

