Mysmorgon

Inatt var en av de jobbigaste nätter på länge med Nova. Hon vaknade tätare än varannan timme och vägrade somna om förrän hon fått äta. Att få sova en hel natt känns väldigt avlägset just nu.
Jag hoppades få lite sömn på morgonen istället, så när jag hörde Olivers dörr öppnas redan klockan sex grät jag nog en skvätt inombords. Strax därpå kom han och tassade in i sovrummet. De senaste morgnarna har han krävt frukost och avtag av blöjan omgående, så jag blev väldigt förvånad när han kröp upp och bäddade ned sig i sängen på Johans sida, och somnade! Jag låg precis och ammade Nova då, så när hon var klar lät jag henne ligga kvar och sova i sängen.
Så där låg vi, alla tre i sängen och sov ända fram till strax efter åtta! Mysigaste morgonen på länge! Självklart saknades Johan hos oss men jag låg där i mörkret och kisade på de små sovande miraklena bredvid mig och log. Mys! ❤

Kommentera

