Liten sjukling

Nova har varit lite snorig och täppt i näsan några nätter, men inte verkat sjuk på dagarna annars sedan. Inatt var hon åter igen täppt och snuvig, och det har hängt i under dagen med.
Vi var nere på mammaträff på förmiddagen och det gick bra, förutom att hon inte sov något som jag trodde hon skulle. Då träffen var på en måndag istället för onsdag denna veckan fick Oliver följa med också, men han skötte sig faktiskt ganska bra och lekte med leksakerna där medan vi mammor fick lyssna till en dietist om smakportioner och barnmat 🙂

Väl hemma igen så märktes det igen att lilltösen inte mår riktigt bra. Hon vill inte riktigt äta, och nu somnade hon så här på mig…

image

Det hör till ovanligheterna kan jag meddela. Jag har försökt få henne att ligga och sova så här nån gång innan, men den här fröken brukar ju knappt sova om dagarna så det har knappt aldrig hänt (förutom allra första veckorna kanske). Tråkigt att hon är sjuk, men jag myser ändå 🙂

Det dumma är att jag behöver gå och väcka Oliver nu….

Kommentera

