Happy birthday to me!

Ja må ja’ leva!
Har ju då mått upp till en ålder då det blir ganska många ljus i tårtan och man inte längre tycker det är så märkvärdigt att fylla år, men trots det blev jag firad med frukost på sängen av grabbarna i familjen. De hade varit och köpt färska frallor, ost, sallad, salami och brieost och chokladhjärtan som serverades på sängbrickan. Lyxfrukost! 🙂 Jag låg snällt kvar i sängen och mös med Nova och väntade  medan det skramlade i köket, sedan öppnades dörren och in kommer en speedad Oliver och en sjungande Johan.
Efter frukosten låg jag där i sängen och njöt av att ha hela familjen där och kände mig rätt tillfreds med livet. Och då känns det inte så jobbigt att fylla år! 🙂
Present fick jag också! Detta fina halsband kom Johan och satte runt halsen på mig (jag hade valt ut det innan så det var ingen direkt överraskning, men vad gör väl det…). Jättenöjd! 🙂

image

Turkos månadssten för december och röd för juli! 🙂 Beställt på mittnamnhalsband.se

I eftermiddag ska jag ner till Ciluette Spa och unna mig lite kurbad och massage! Har presentkort som måste utnyttjas och vilken dag passar bättre än idag? 🙂

One thought on “Happy birthday to me!

  1. Pingback: Nova 3 månader | Martinas lilla värld

Kommentera

