Dopet avklarat

Novas dop – check!
Jag sitter i soffan med fötterna på bordet nu och tänker göra så tills jag går och lägger mig (vilket lär bli ganska snart…) efter en ganska intensiv dag med Novas dop. Allt gick bra och båda våra barn skötte sig väldigt bra (om än lite myror i brallan på den ena…)!

wpid-20140920141340_img_4951_1.jpg

Foto: Sara

Jag kommer förhoppningsvis kunna lägga ut lite kort från dagen så småningom, men tänkte vänta tills jag fått lite fler bilder från bland andra Henric och Urban. Än så länge har jag ett ganska bra gäng från min kamera som Sara tog, som till exempel denna.

Det är så skönt att kunna bocka av både fotografering av lägenheten samt dopet, nu är det bara visningen kvar! Den blir för övrigt den 29e, dvs nästa måndag! Annonsen på vår lägenhet kom ut på Hemnet idag faktiskt så nu är bollen verkligen i rullning! Ska visa upp bilderna här också nån dag, men det får bli i ett senare inlägg!
God natt!

Kommentera

