Avsändare okänd

Idag har vår lägenhet fotograferats! Det som kändes lite som mission impossible är plötsligt avklarat. Det vill säga att få vår övermöblerade och stökiga lägenhet att se stilren och inbjudande ut, men tror det blev riktigt bra! Det blev lite flyttande hit och dit, men fotografen arbetade sig snabbt fram från rum till rum och det hela tog inte mycket mer än en halvtimme. Ska bli spännande att se resultatet sen 🙂

Lite senare idag hörde jag hur brevinkastet försiktigt öppnades och när jag kom ut i hallen låg ett kort på en katt på golvet. Tänkte först att det var ett vanligt vykort och vände på det, men baksidan var helt tom. Jaha? Ett tomt vykort? Vände på det igen och först då såg jag att bilden föreställde ju Ronja! Bilden är tagen här utanför vårt hus, på en bänk där jag sett henne sitta ibland.

image

Så någon, en granne antagligen, har tagit bilden på henne, skrivit ut på tjock papp och lagt i vårt brevinkast 🙂 Lite kul, men jag blir ju sjukt nyfiken på vem denna anonyma fotograf är! =P

Kommentera

