Busy doing nothing at all

Ja nu är rubriken lite felaktig, fast rätt ändå. Jag kanske inte gör supermycket varje dag, men det är ändå helt fullt upp!
Besiktning av huset i fredags, protokollet landade i mailboxen igår, i brevlådan idag, fundera över det faktum att huset måste dräneras, ringa mäklare fram och tillbaka, ringa vår mäklare, hon var här igårkväll, fotografering av lägenheten är bokad, jag har dopmöte med prästen nästa vecka, och så var det klipptid och Nova ska till sjukhuset och träffa sjukgymnast och sen är det dopet också och gaaaaah jag kommer va flintskallig lagom till min födelsedag. Dels pga allt som snurrar i huvudet men också för att jag just nu tappar nävar med hår när jag duschar, yl! De hår som mot förmodan skulle sitta kvar kommer va gråvita… =P

Kommentera

