Sovrekord

Inatt slog Nova sovrekord sedan hon föddes. Jag ammade henne igårkväll när jag gick och lade mig vid klockan elva. Sedan sov hon utan avbrott ända till halv sex imorse! Minuten efter jag lagt henne vid (ett minst sagt välfyllt) bröst så ringde Johans väckarklocka, vilket innebar att hon sovit lika länge som Johan fick göra inatt… 😉
Vi tyckte dock det var lite för tidigt att gå upp då så vi sov en stund till, tills storebror kom in och väckte mig tjugo över sju.
Skönt med lite mer sömn inatt, då hon gärna snittar på två timmar mellan varven ibland annars…

Kommentera

