Imorgon börjar allvaret…

Idag är sista semesterdagen. Imorgon börjar Johan jobba igen efter fem veckors ledighet (semester + pappaledigt). Han tog en extra semesterdag idag för att få lite mer mjukstart denna veckan 😉
Imorgon blir jag alltså själv med två barn! Då Oliver inte får börja på dagis förrän nästa vecka så skjuter jag lite på det där med ”ensam med två barn” några dagar och åker hem till mina föräldrar imorgon.

Olivers nappfrihet har gått fortsatt bra. I förrgår gnydde han lite efter dem men jag låtsades inte höra och pratade bort det. Igårkväll frågade han inte ens efter dem när jag nattade honom. Samma sak nu ikväll när Johan la honom. Helt fantastiskt hur bra det gått! 🙂

Kommentera

