Nu ska magen väck!

Tar än en gång och dammar av kategorin Träning & Diet efter ett långt uppehåll. Nu är två graviditeter avklarade och helst skulle jag vilja komma ner till inskrivningsvikten jag hade med Oliver. Jag är nästan tillbaka på Novas inskrivningsvikt, men jag är inte nöjd så här. Nu behöver det ”tajtas till” en aning och helst cirka – 10 kg på vågen.
Idag började jag den resan med en riktigt barnvagnspowerwalk. Hade tänkt mig två varv runt sjön men pga lite tidsbrist blev det bara ett varv med en extra sväng på slutet och mycket uppför. Jag var lika trött efteråt som från en löprunda…! Nu ska jag bara se till att göra många många såna här!

image

Länge sedan någon aktivitet registrerades med RunKeeper men idag så!

På tal om det så blev jag riktigt sugen på att börja springa (jogga) och nästan längtar efter att testa igen. Det hade varit kul att köra Kretsloppet i år igen, men har inte vågat anmäla mig. Nu känns det inte som om det skulle vara något annat än konditionen som sätter stopp för det, och jag hinner nog inte öva upp någon sådan till mitten av september… =/

Kommentera

