Blommor till mamman

Idag på eftermiddagen tog Johan ut båda barnen medan jag var kvar hemma alldeles själv och vilade. Nova sov i vagnen och Oliver ”cyklade” på sin nya springcykel och de hade gått ett helt varv runt sjön här nere (ca 2km) och hem igen. Själv däckade jag i sängen och sov som en sten tills Oliver dundrade in i sovrummet nästan 1,5 timme senare! Tack älskling för det, det var välbehövlig sömn som togs igen!
I handen hade Oliver en bukett med blommor som han plockat till mig (med lite hjälp av pappa skulle jag tro…) som han ivrigt gav mig! Tack sötnos!

image

När jag vaknat till liv lite mer och matat lillan tog jag ut båda barnen en liten stund och lät Oliver springa av sig ytterligare nere på lekparken. Där gungade han bland annat på den ”stora” gungan. Min stora lilla bebis är så stor…!

image

Kommentera

