Välsignad

Jag kan inte låta bli att ha just detta ord i huvudet. Jag känner mig verkligen välsignad som fått två välskapta och friska barn! Dessutom ett av varje kön. Lyckan över en dotter är enorm hos mig. Jag har alltid sett mig själv med en dotter och kan knappt tro att det är sant.
Tro mig, jag är självklart precis lika tacksam för Oliver! Det är just att det blev en av varje som gör det nästan overkligt. Det känns för bra för att vara sant…
Vad har jag gjort för att förtjäna äran att vara mamma till de här två underbara barnen?? Blir så full av förundran varje gång jag tittar på dem. Älskade älskade ungar!

image

Oliver höll sin lillasyster för första gången idag

Kommentera

