Förberedelser

I onsdags gick jag upp på vinden och rotade fram två kassar med Olivers babykläder och rensade ut de plagg i storlek 50-62 som jag kunde hitta som var hyfsat könsneutrala. Hade förväntat mig några enstaka bodys men kom ner med en hel kasse kläder! Även amningskudden och babyskyddet följde med ner.
Igår tog jag fram en väska och började packa ner amningslinnen, lite babykläder, min journal och lite annat som ska med till förlossningen och BB. Idag packade jag lite mer men allt kan ju inte packas riktigt än.

image

Förberedelser inför vad som komma skall...

På söndag är det två veckor kvar till BF men nånting säger mig att bebis kommer vilja komma tidigare än så. Vet inte varför, det är bara en känsla jag har… Bara den stannar inne denna helgen så är det fritt fram från och med måndag! 😉
I skrivande stund känns det ungefär som om bebis försöker tränga sig ut genom naveln….!

Kommentera

