Lillfiskaren och 35 veckor

Idag hade Johan satt klockan på tidig ringning trots att det är söndag. Det var fiskedags och eftersom de visat bra väder fick även Oliver följa med.
Några timmar senare (när även jag kommit ur sängen) fick jag en första bild på den stolta lillfiskaren som hjälpt farfar dra in en liten gädda!

image

Foto: Johan

Nån timme senare fick jag nästa bild när han sitter och stensover i farfars knä. Tufft att va på sjön… 😉
Själv var jag ju då ensam hemma och njöt av lugnet. Det gjorde även katterna!

image

Johan kom hem vid lunchtid utan Oliver som fått följa med farfar hem, så vi passade på att städa, tvätta och sätta upp en mörkläggningsgardin i lugn och ro här hemma. När vi kom ut till Johans föräldrar satt Oliver i en badbalja och skvätte ner allt i sin närhet 🙂 Sen smakade det bra med en glass i solen!

image

Foto: Johan

Slutligen har jag idag nått 35 fulla veckor av denna graviditet. Man börjar se ljuset i tunneln… 🙂

image

Kommentera

