Potträning pågår

Jag har just varit hemma och vabbat hela veckan. Oliver har varit snorig och hostig, och nu har det övergått till mig och Johan med, men vi ska försöka köra på med jobb och dagis imorgon igen i alla fall.
Det var begravning för Johans farmor i onsdags. Det var en fin ceremoni men som alltid jobbigt. Oliver fick myror i brallan så jag fick få ut med honom efter ungefär halva gudstjänsten.
Samma dag fick jag även ett annat tråkigt besked om ett dödsfall så det var en minst sagt tung dag….

För att byta ämne lite så har jag börjat med light potträning. Absolut inget superseriöst men i liten skala. Jag fick honom att göra nummer två i pottan igår medan han satt i badet (!) när duschdraperiet var fördraget. Jag insåg att han inte ville att jag skulle se, så i skydd bakom draperiet gjorde han vad han skulle. Gjorde ett lätt försök att upprepa proceduren ikväll och det såg ut så här 😉
image

Ingen nummer två men ett nummer ett blev det i alla fall. The potträning continues…

Kommentera

