Stefans 40-årskort

Två dagar efter min födelsedag så fyllde även min bror jämnt! Det firade vi tillsammans i lördags, ihop med Valters barnvälsignelse. Av oss i familjen fick han en luftkompressor och jag lyckades faktiskt knåpa ihop ett kort till honom också, som såg ut så här:

Magnolia Bartender Edwin with drinks 40-årskort
Magnolia Bartender Edwin with drinks 40-årskort

Magnolia Bartender Edwin with drinks 40-årskort

Magnolia Bartender Edwin with drinks 40-årskort insida

Med tanke på tidspressen så blev det väl rätt okej ändå. Det var så längesedan jag pysslade och färglade med distresser så det kändes som om jag glömt bort lite hur man gör! Det kom dock tillbaka fort och gick helt okej, lite synd att höger kind blev lite förstörd bara. Jag har även pysslat ihop en barnvagn till Valters barnvälsignelse, men det kommer i ett senare inlägg!

Stämpel: Bartender Edwin från Magnolias Party & Vacation Collection
Distressed Ink
Hud:
Vintage Photo och Tattered Rose
Hår:
Tea Dye och Antique Linen
Skjorta:
Black Soot (Aged Mahogny)
Byxor:
Black Soot
Skor
: Black Soot
Slips:
Aged Mahogny
Bältesspänne:
Scattered Straw
Bricka och drinkar:
Scattered Straw, Spun Sugar och Antique Linen

Kommentera

