Födelsedagspresent beställd!

Wiiii! Nu är min present beställd, så nu får jag bara vänta 2-3 dagar. Har sedan en tid fått veta att jag skulle få en ny systemkamera i present och efter lite velande så blev det en Canon Eos 70D som jag bestämt mig först, men ett annat alternativ var inne och lockade ett tag. Nu är ordern lagd hos Cyberphoto så nu är det bara en låååång väntan några dagar 😉

Canon Eos 70D 18-135mm

Bild lånad av Cyberphoto.se

Som vanligt kan jag knappt bärga mig nu, efter att jag väl bestämt mig. Sen att jag gått och velat, vägt och funderat ett tag innan spelar ingen roll. Nu när jag väl bestämt mig och beställt vill jag ha kameran nuuuuuu! Tur jag har ett kul jobb som får tiden att gå fort! 😉

Over and out!

3 thoughts on “Födelsedagspresent beställd!

  1. Wiiii vad kul!!! Hoppas du blir nöjd med ditt val men med en Canon kan man väl inte bli annat 😄
    Nyfiken i en strut, vad var det du valde mellan?

Kommentera

