Happy birthday to me

Hipp hipp hurra för ja’ ida’… Idag når jag den ärofyllda åldern av 30. Lilla jag. Tänka sig!
Bjöd jobbet på tårta och blev rejält överraskad när Tiina kom med den här stora och välfyllda korgen med gotta!

image

Ikväll hade jag räknat med en lugn kväll i soffan men Johan hade sitt andra planer! Svärföräldrarna kom och knackade på dörren vid fem och lite senare tog vi bussen ner till stan.
Nu sitter jag och päser efter en mycket god tapas-måltid på Babbel och smuttar på mitt vin. Så livet som 30-åring är rätt bra gött ändå….! 😉
Over and out!
Ps. Johan var på toaletten samt hälsade på sina före detta kollegor när jag skrev detta, jag sitter inte och bloggar på vår barnfria födelsedagsmiddag annars 😉

Kommentera

