Hösttårta

Klockan är just nu 23:17 vilket innebär att det är den 27 september om 43 minuter. Och jag blir 30 år. Trettio år. Vad jätte, var inte jag 23 nyss? =P
I eftermiddag och ikväll har jag lagt all min tid på att baka en tårta att ta med till jobbet imorgon och bjuda på. Var på Panduro igår och köpte sugarpaste och lite formar som man kan göra blommor av. På denna tårta blev det dock inga blommor utan mest löv. Tanken var att jag skulle gjort lite blommor också, men när klockan närmade sig elva och jag suttit och pillat med alla små höstlöv ett bra tag så orkade jag inte mer helt enkelt. Får hoppas mina kollegor tycker den smakar gott ändå 😉

image

På tal om kollegor så trivs jag väldigt bra på mitt nya jobb. Jag har kommit in i det helt och hållet och kommer väldigt bra överens med Tiina som jag sitter tillsammans med. Jobbet påminner mycket om det jag gjorde på NetOnNet, förutom att jag just nu endast jobbar med att ordna upp befintliga produkter innan jag ger mig på att lägga in nytt.

Men nu är det väl dags att nana kudden så jag orkar med morgondagen.
Godnatt!

32 minuter kvar…

Kommentera

