Nytt jobb! :)

Kanske dags att uppdatera här nu. Det har ju hänt lite grejer nämligen.
Efter två veckors arbetslöshet så har jag nu redan börjat jobba på ett nytt ställe! 🙂 Förra måndagen var jag på en ”intervju” på ett företag och nu i måndags ringde han därifrån och meddelade att jag kunde börja jobba dagen därpå om jag ville. Eftersom det redan var sent på eftermiddagen valde jag att vänta en dag för att hinna prata med dagis, ringa facket och a-kassan och arbetsförmedlingen med mera. Men igår jobbade jag min första dag!
Företaget är Bloms AB som säljer ergonomiska arbetshjälpmedel och redskap till företag. Det kan vara till exempel arbetsplatsmattor, ergonomiska kontorsstolar, olika sorters lyftanordningar eller specialanpassade höj- och sänkbara plattformar. De har nu tänkt få lite fart på sin webbshop och det är där jag kommer in. Vet inte vad jag ska ge mig själv för titel. Webbredaktör? Copywriter/webbdesigner…? Jag ska precis som på NetOnNet publicera nya artiklar men även se över befintliga produkter och ha hand om hemsidan. Ett enormt stort projekt som ska bli riktigt spännande. Det är en projektanställning på några månader till att börja med så får vi se sen.
Men nu måste jag sova så jag orkar med att jobba imorgon med 😉
God natt!

One thought on “Nytt jobb! :)

Kommentera

