Fyra dagar kvar…

…till Kretsloppet!! Hade tänkt ge mig ut idag på förmiddagen när Oliver var på dagis men regn satte stopp för mina planer. Dock lyckades jag precis klämma in en runda i eftermiddag innan Johan stack iväg för att packa för Interiora. Sitter och pustar ut i soffan nu.
Gav mig på att springa samma runda som Johan springer och det gick helt okej, förutom när jag hamnade mitt i snåriga skogen där jag fick gå en liten bit. Fick även för mig att ta branta backen hem från sjön men då fick jag spyreflexer igen så fick gå. Annars kändes det bra. Några tidsrekord blir det inte än dock…

image

Tänkte jag skulle komma ut på torsdag också. Ett sista genrep 😉

Kommentera

