Gästbloggare – Oliver på Leos Lekland

Hej på er, Oliver här! Ja jag går in och gästbloggar lite medan mamma och pappa fixar i köket. Ja de håller på där ute hela tiden. Just nu är det väggarna de håller på med, de ska måla dem säger de. Hoppas jag får hjälpa till då, kommer bli skitsnyggt.
Men nu måste jag bara berätta om igår! Mamma kom och hämtade mig på dagis, det brukar ju pappa göra annars. Hon kom ganska tidigt också, jag hade precis tagit min sovstund på dagen och vaknat bara. Jag trodde vi skulle åka hem men istället åkte vi till ett ställe som hette Leos Lekland. Det var JÄTTEKUL där! Fanns massa skojiga grejer. Min polare Aston och hans mamma var också med. Tydligen skulle Medina också kommit men hon var sjuk. Synd tycker jag, annars kunde jag ju impat på henne i rutschkanan. Jag är grymt snabb i den ska ni veta! Här kommer lite bilder.

image

Jag och Aston i bollhavet

image

Ey mamma, det finns ju mer grejer här ute! Jag vill inte bara va här inne, det är för bebisar. Jag är en stor kille ju!

image

Man kunde cykla...

image

...och byggs torn med jättestora legobitar!

image

Selfie!

image

Jag var snabbast i rutschkanan, haha!

image

Kolla va snabb jag är, mamma hinner knappt med mig!

image

Kolla, jag är snabbast på studsmattan också!

Vi åkte i en jättelång rutschkana också. Mamma hängde med rätt bra men jag var lite snabbare. Så det så.
Nu hinner jag inte sitta här mer. Hejdå!

Kommentera

