Back to business

image

Då var det slut på det roliga och tillbaka till allvaret igen… Efter den här semesterns sen morgnar kändes det ohyggligt tidigt att gå upp vid sex, speciellt eftersom jag (som alltid) sovit så dåligt…
Helt hemskt är det dock inte, det ska faktiskt bli lite kul att komma tillbaka igen, träffa kollegorna och få lite rutin på dagarna igen. Dock kommer jag väl vara väldigt trött de första dagarna…
Jag är nog mer ”orolig” för hur det ska gå för Oliver. Han som nästan rutin på att somna senare och sova till halv nio om morgnarna… Har dock lyckats lägga honom normal tid de två senaste kvällarna och igår vaknade han sju, så vi får hoppas han inte är helt knäckt när jag väcker honom om en halvtimme….
Det har ju blivit dålig bloggat under semestern, så bara för att sammanfatta den så har det här varit bästa semestern jag kan minnas! Vi har haft bättre väder än på många många år, jag har badat mer än jag gjort tillsammans de senaste fem åren, fått mer färg och fler myggbett än på väldigt länge! Så med tre riktigt härliga veckor i ryggen känns det rätt okej att traska tillbaks till jobbet igen 🙂

Kommentera

