Fem kilometer!

Det var en soffpotatis från Borås
som var duktig på att smörja sitt krås
Men nu får det med detta vara stopp
och hon började träna inför ett lopp
Och se, nu börjar hon få upp sitt flås!

image

Idag gjorde jag det! Jag klarade mitt mål! Jag sprang fem kilometer! Utan att stanna. I ett riktigt bra tempo för att vara jag. Jag är sjukt stolt över mig själv! Jag ville lägga mig i diket och krypa hem i slutet men jag tvingade mig att fortsätta hela vägen hem.
Ang loppet i min limerick så funderar jag på att ställa upp i Kretsloppet i september (om det finns platser kvar…). Efter det här resultatet vågar jag kanske kanske anmäla mig 😉

Innan jag gav mig ut på min spontana löprunda tog jag Oliver till lekparken en sväng där han fick inviga sina nya strandleksaker 🙂

image

Kort och gott – en bra dag! 🙂

Kommentera

