Välkommen till världen Valter

Som jag skrev för någon vecka sedan har jag blivit faster för sjunde gången och när jag var hemma i Småland förra helgen fick jag träffa lille Valter för första gången och överlämna kort och paket. Så här blev mitt ”Välkommen till världen-kort”.

Magnolia Tilda’s family Princes & Princesses 2012, Clover banner Fortune Collection

Magnolia Tilda’s family Princes & Princesses 2012, Clover banner Fortune Collection

DSC07028  Magnolia Tilda’s family Princes & Princesses 2012, Clover banner Fortune Collection

Magnolia Tilda’s family Princes & Princesses 2012, Clover banner Fortune Collection

Stämplar: Magnolias Tilda’s family från Princes & Princesses 2012Clover banner från Fortune Collection 2009 samt textstämpel En liten kille från Forma Hantverk
Distresser
Hud: Vintage Photo och Tattered Rose
Edwin hår: Tea Dye och Walnut Stain
Edwin tröja: Vintage Photo
Edwin byxor: Chipped Sapphire
Edwin skor: Walnut Stain
Tilda hår: Scattered Straw och Tea Dye
Tilda klänning och skor: Worn Lipstick
Bebis: Faded Jeans
Clover banner: Antique Linen och Bundled Sage

Kommentera

