Mors dag-kort 2013

Självklart har min lilla mamma uppmärksammats på mors dag, och här är kortet hon fick i år! Har inte suttit vid datorn på ett par dagar så därför är det lite försenat med visningen. Mor min fick kortet i ett paket tillsammans med en ”stentavla” med några fina ord till mamma som inte kom fram förrän tisdagen efter mors dag, men bättre sent än aldrig sägs det ju… 😉 Har använt mig av en (för mig) ny stämpel som jag tyckte var himla söt; Tilda wish Butterfly Dress =)

Tilda with butterfly dress, Magnolia, mors dagkort, mothers day

Tilda with butterfly dress, Magnolia, mors dagkort, mothers day

Tilda with butterfly dress, Magnolia, mors dagkort, mothers day, träbokstäver  scrapping kort insida

Tilda with butterfly dress, Magnolia, mors dagkort, mothers day

Stämpel: Tilda With Butterfly Dress från Magnolias Butterfly Wishes Collection
Distressed Ink
Hud:
Vintage Photo och Tattered Rose
Hår:
Tea Dye, Scattered Straw och lite Walnut Stain
Hårband:
Victorian Velvet
Klänning:
Stormy Sky
Skor:
Victorian Velvet
Korg:
Antique Linen blandat med Walnut Stain
Rosor: 
Victorian Velvet blandat med Tattered Rose, Forest Moss

Tidinställt inlägg

Kommentera

