Tuffaste killen i stan

Är nyligen hemkommen från vårmarknaden i stan där jag fick med mig en rejäl huvudvärk hem… Men jag fick också tag på två par skor till Oliver, ett par till mig, lite goa munkar och en peruk till morgondagens maskerad… Men nu är jag så trött på folk att jag skulle vilja stanna inomhus en vecka…
Nu tänkte jag visa mitt loppisfynd från igår, nämligen en skinnjacka till Oliver sim jag fick för 80 kr. Tillsammans med solglasögonen svärmor/farmor köpte förra året blir han lätt tuffaste killen i stan! 😀 Och här i sprillans nya dojjor också.

image

Nu ligger min tuffing och sover efter en dag på stan bland massa människor, men när han vaknar blir det nog en promenad (dvs full fräs) ner till lekparken en sväng 🙂

One thought on “Tuffaste killen i stan

  1. Vilken söt men tuff kille 🙂 Kika gärna in på min matblogg och tävla i någon av mina barntävlingar jag har just nu för att fira att jag precis fått mitt andra barn 🙂

Kommentera

