Igen?!?

I söndags var jag trött och slö som man är efter en dags porslinsrally, igår var jag frisk. Jag åt som vanligt och kände mig back on track. Dock var både jag och Johan hemma från våra jobb för att vara på den säkra sidan – man vill ju inte höra att man lyckats smitta ner några kollegor.
Idag såg jag riktigt fram emot att komma till jobbet, träffa kollegorna igen och få ta igen lite missat arbete. Jag hade bara suttit på min plats i en timme innan jag får gå hem igen. Magsjuka tillbaka?! Det var en minst sagt jobbig promenad där jag tvingade mig att ta varje steg, men hem kom jag till slut och sedan dess har jag legat i soffan och undrat vad som hände…
Iofs sa jag i lörsags/söndags att jag kan ta det själv flera gånger om, bara Oliver klarar sig! Så det är väl det kanske? Jag tar en för honom nu…
Lite lugn och ro själv hemma har nog gjort mig gott idag i alla fall, och jag har fått lite mysigt sällskap av Rasmus i soffan 🙂

image

Men efter  det här får det vara nog. Nu räcker det. Tack.

Kommentera

