Sista inskolningsdagen och Johans födelsedag

Så var det redan fredag vilket betyder att det var sista dagen av Olivers inskolning på dagis, men också att du är Johans födelsedag! Oliver var så snäll att han började med en present till far sin direkt på morgonen; sovmorgon till halv nio! Dock var det inte helt snällt med tanke på att de skulle vara på dagis klockan nio så det hade blivit lite stressigt på morgonen… 😉
Nu var det då tänkt att Johan skulle lämna Oliver på dagis men han hade blivit kvar en liten stund ändå eftersom de kom mitt i en sångstund som fått Oliver att vi lite osäker. När Johan skulle gå hade en dagisfröken tagit Oliver och satt vid bordet för att det var dags för fruktstund så han har väl knappt märkt att Johan gick, så det hade gått bra. Känns skönt för jag kan inte säga annat än att jag är minst sagt nervös inför måndag när jag ska lämna honom. Har redan varnat på jobbet att jag nog kommer komma med mascara som runnit ner till käkbenet… 😛

Efter jobbet var det snabba puckar att städa klart lägenheten och få klart smörgåstårtan till kalaset vi hade ikväll med Johans familj. Vi hann nästan klart i tid 😉 men det blev bra ändå.

image

Den var precis lika god som den var fin!

image

Till kaffet efteråt hade jag bakat glutenfria citronmuffins med choklad med frosting.

Till Johan har jag köpt de här bluetoothhörlurarna sin är anpassade för löpning och träning! Hoppas han kommer gilla dem 🙂

image

Bild lånad från NetOnNet.se

Läs mer om dem här –> http://m.netonnet.se/art/ljud-och-horlorar/horlurar/varumarke/konig/knig-bluetoothsportheadset/155753.7249/

Nu ska jag sova innan jag somnar mot över mobilen. Imorgon drar vi mot Småland där Johan ska gå på fiskemässa med bror Henric i Jönköping, så då passar jag på att träffa gamla vänner från förr; Anna och Lina. Sen träffat vi så klart mormor och morfar också såklart! Ska bli trevligt! 🙂
God natt!

Kommentera

