Sulky inhandlad

Idag var jag lite piggare jämfört med igår tack och lov, men väldigt tacksam att det var söndag och ledig dag ändå. Just nu sitter jag faktiskt i soffan och återhämtar mig efter dagens Zumbapass så lite ork har jag haft idag ändå 😉
I eftermiddags tog vi en sväng ner till Knalleland alla tre för att lämna tillbaka/byta lite kläder jag köpte häromdagen och köpa lite annat smått och gott. Allra sist gick vi in på Beginners för att kika lite på en sulky till Oliver. Tanken var väl inte att vi skulle köpa någon (i alla fall inte min tanke) men den här 2Me Sulky Bergen från Scandinavian Baby Alliance följde med oss hem ändå. Bra mycket lättare och smidigare än vår vanliga barnvagn vilket passar bra nu till våren. Jag hoppas vi blir nöjda med den… 🙂

image

2Me Sulky Bergen från Scandinavian Baby Alliance (SBA)

Nä, nu ska jag hoppa in i duschen innan det blir söndagstacos 😀

Kommentera

