Ebbas 9-årskort – mitt första shaker card!

Idag är nog en av årets populäraste födelsedagar, för jag vet fyra personer som fyller år idag… En av dem är söta lilla Ebba som blir hela nio år (var inte hon sex år och vår lilla brudnäbb nyss??)! Här är kortet hon fick på posten idag tillsammans med ett halsband, som hör och häpna, jag fick iväg i tid så det kom fram idag!

Jag har här för första gången försökt mig på att göra ett shaker card, se tutorial över hur man gör här. Blev rätt nöjd med målningen så det kändes nästan liiite tråkigt att ”stänga in” Tilda bakom ett plastfönster 😉

Magnolia Princess Party Tilda Shaker card

Magnolia Princess Party Tilda

Magnolia Princess Party Tilda Shaker card  Magnolia Princess Party Tilda Shaker card

DSC06495  DSC06497Magnolia Princess Party Tilda Shaker card

Stämplar: Magnolias Princess Party Tilda från Magnolias Princes & Princesses 2012
Distresser
Hud: Vintage Photo och Tattered Rose
Hår: Walnut Stain
Klänning: Worn Lipstick
Skor: Vintage Photo
Krona: Scattered Straw (och glitterlim)

Kommentera

